Shop Mobile More Submit  Join Login
About Design & Interfaces / Hobbyist Member Karyl Keiren Demontaņo21/Female/Philippines Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 11 Deviations 27 Comments 913 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


There isn't any recent activity from deviants you watch. Fill up your Watch Feed by watching more deviants!
  • Reading: the perks of being a wallflower

deviantID

ladylemon26's Profile Picture
ladylemon26
Karyl Keiren Demontaņo
Artist | Hobbyist | Design & Interfaces
Philippines
*Nick Name : Karla
* Birthdate : 26th of October
* Birthplace : Hospital
*Current Location : somewhere where no one knows
*Eye Color : black
*Hair Color : black
*Height : tall enough to reach a 5 feet 4 inches apple tree :D
*Weight : 53 kg :|
*Piercings : DO
*Tatoos : DON'T
Boyfriend : I DO HAVE NOW!!! HIS NAME'S ALEXX WATSON
Vehicle : I walk :D
Overused Phrase : LOL
FAVORITES
* Food : anything as long as edible
*Restaurant : T.G.I.F. the best!
*Candy : Toblerone
* Number : 26
* Color : yellow
*Animal : any kind as long as it's fluffy and cuddly
*Drink : water and milk ~YUM~
*Body Part on Opposite sex: eyes and toes
Perfume : anything that smells good, but currently using vanilla fragrance
TV Show : interesting ones
Music Album : don't have ideas. anything?
Movie : ask me and we'll watch it together. buhuhuhu ~.~
Actor/Actress : Wentworth Miller <3
This or That
* Pepsi or Coke : Coke
*McDonalds or BurgerKing: McDonalds
*Chocolate or Vanilla : Both
*Hot Chocolate or Coffee:coffee as it makes me wide awake when I'm studying :D
*Kiss or Hug : both
*Dog or Cat : I'm allergic with them
*Rap or Punk : punk
* Summer or Winter : WINTER~! @_@
*Scary Movies or Funny Movies: scary -.-
* Love or Money : Money + love :D
YOUR...
* Bedtime : I don't sleep most of the time
* Most Missed Memory: almost everything except high-school exams
* Best phyiscal feature : hair? I dunno, think of it buddy :)
First Thought Waking Up: "where should I get money?"/ "is there any food inthe fridge?"
Ambition : to live forever or have powers like compelling people or regenerating
Best Friends : to set privacy, ask me :D
Weakness : family
Fears : deep water
Longest relationship : relationship with the Man above and Family, I guess
HAVE YOU...
* Cheated Your Partner:I don't have a partner
* Ever been beaten up: yeah.
* Ever beaten someone up: yeah. haha! I'm a kickass!
Ever Shoplifted: I have enough money for every each day so why should I do
such thing?
Ever Skinny Dipped: haha. *_______*
Ever Kissed Opposite sex: nope
Been Dumped Lately: haven't been
IN A GUY/GIRL
* Favorite Eye Color: green/blue
* Favorite Hair Color: black/blonde
Short or Long: both
*Height: taller than me';to be specific, around 74cm and above
*Style: not so tacky not so stylish
* Looks or Personality: better ask me for that dude :D
*Hot or Cute HUTE!~.~
*Muscular or Really Skinny:it depends
RANDOMS
*What country do you want to Visit:UHM, barcelona, Spain
*How do you want to Die: peaceful
*Been to the Mall Lately: nope. been busy browsing the net. lol
*Get along with your Parents: yeah
* Health Freak: nope. I'm dying tho
*Do you think your Attractive: I do
* Believe in Yourself: yeah, of course
*Want to go to College: I am now~!
*Do you Smoke: nope but want to try. in the future maybe
*Do you Drink: yeah, occasionally
*Shower Daily: OF COURSE! haha
* Been in Love: always
*Do you Sing: nope. trust me, you don't wanna hear me sing
*Want to get Married: I dunno yet
*Do you want Children: yeah!!! I absolutely love children!
*Age you wanna lose your Virginity: it depends
*Hate anyone: yeah. almost everyone here...


Books: novel book, art crafts, fact books, any books as long as interesting.
Places: my room. It's the most comfortable place I've ever been...
Foods: Filipino or Italian foods
Drinks: water....
Sports: none :|


I just love to doodle and I will love it for the rest of my boring life...
Interests

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconladylemon26:
ladylemon26 Featured By Owner May 18, 2012  Hobbyist Interface Designer
Reply
:icononurkorpeoglu:
OnurKorpeoglu Featured By Owner Apr 25, 2012   Photographer
thanks for watching ;)
Reply
:iconladylemon26:
ladylemon26 Featured By Owner Apr 27, 2012  Hobbyist Interface Designer
no problemo! haha... %_%
Reply
:iconmindswhisper:
MindsWhisper Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Photographer
Thank you for the :+devwatch: :D
Reply
:iconladylemon26:
ladylemon26 Featured By Owner Apr 19, 2012  Hobbyist Interface Designer
hey there! no problem! haha. what's up?
Reply
:iconschokoladenlinni:
SchokoladenLinni Featured By Owner Mar 16, 2012  Hobbyist Photographer
thanks for the watch! :hug:
Reply
:iconladylemon26:
ladylemon26 Featured By Owner Mar 20, 2012  Hobbyist Interface Designer
you're welcome~! ^_^
Reply
:icondeadvelvetcupcakes:
DeadVelvetCupcakes Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
thnx for the watch!
Reply
:iconladylemon26:
ladylemon26 Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Interface Designer
no problem~! ^_^
Reply
:iconjennicamaeholic:
JennicaMaeHolic Featured By Owner Mar 9, 2012  Professional Traditional Artist
ladylemon?


hahahahahaa > _ <

hello karyl :P
Reply
Add a Comment: